Stichting Hella Kroon

Balans

2018

Bij de start van de stichting in 2018 vindt de eerste donatie plaats €22.000,-. In dat jaar wordt aan projecten €3100,- uitgeven. De bestuurskosten bedragen €58,46 en de notariskosten €526,35.

Kort jaar- en financieel verslag Stichting Hella Kroon 2019.
Het saldo bedraagt op 1 januari 2019 €18.315,19.

In 2019 heeft de stichting Hella Kroon 10 donaties verstrekt aan individuen en organisaties die voldoen aan de door de stichting gestelde criteria en doelstellingen. Daarbij gaat het om een totaal bedrag van €5300,-. De bedragen die zijn verstrekt varieerden van €300,- tot €1000,- per individu of organisatie. De kosten die zijn gemaakt betreffen de website en kosten betalingsverkeer. Totaal €191,16

Kort jaar- en financieel verslag Stichting Hella Kroon 2020.
Het saldo bedraagt op 1 januari 2020 €12.824,03

In 2020 heeft de stichting Hella Kroon 13 donaties verstrekt aan individuen en organisaties die voldoen aan de door de stichting gestelde criteria en doelstellingen. Daarbij gaat het om een totaal bedrag van €6250,-. De bedragen die zijn verstrekt varieerden van €300,- tot €1650,- per individu of organisatie. De kosten die zijn gemaakt betreffen de website en kosten betalingsverkeer. Totaal €219,94

Kort jaar- en financieel verslag Stichting Hella Kroon 2021.
Het saldo bedraagt op 1 januari 2021 €6.354,09

In 2021 heeft de stichting Hella Kroon 10 donaties verstrekt aan individuen en organisaties die voldoen aan de door de stichting gestelde criteria en doelstellingen.
Daarbij gaat het om een totaal bedrag van €5.000,-. De bedragen die zijn verstrekt betroffen €500,- per individu of organisatie.
De kosten die zijn gemaakt betreffen de website en kosten betalingsverkeer.
Totaal €222,30 Het stichtingsbestuur heeft besloten het maximale bedrag dat jaarlijks kan worden verstrekt te verhogen.
Het bedrag bedraagt dan €10.000,- per jaar.

Kort jaar- en financieel verslag Stichting Hella Kroon 2022.
Het saldo bedraagt op 1 januari 2022 €11.131,79

In 2022 heeft de stichting Hella Kroon 13 donaties verstrekt aan individuen en organisaties die voldoen aan de door de stichting gestelde criteria en doelstellingen. Daarbij gaat het om een totaal bedrag van €8.000,-. De bedragen die zijn verstrekt varieerden van €500,- tot €1500,- per individu of organisatie. De kosten die zijn gemaakt betreffen de website en kosten betalingsverkeer. Totaal €268,82

Het saldo op 1 januari 2023 bedraagt € 2.862,82